ehhh
Publicerat den

Sitter och drogar Trofast – Ain't No Party Like A Småland Party ...
Varför vet jag inte. Låten är inte ens bra, men jag älskar början.
När han sjunger ain't no party like a småland party, ain't no party like a kalmar party.
Så jag sitter och spelar
låten om och om igen bara för att höra de två meningarna...
Jag är inte speciellt normal, jag vet om det!
Men aja, idag slutade jag ju tidigare än jag trott i skolan så jag stannade kvar i skolan ett tag.
Tog bussen halv fyra, och var vid dansen redan kvart över fyra.
Alldeles för tidigt alltså.
Så jag stack till McDonald's och åt lite, därefter gick jag runt i de gamla trakterna, gick runt lite på Munkhätteskolan och så. När jag skulle börja gå tillbaka stötte jag på Hayad och Sevan.
Två vänner jag inte står så nära mer nu för tiden, väldigt synd faktiskt.
Men det ska nog fixas, får ta och träffa de mer.
I alla fall så gick jag med de och så, pratade och tog igen en massa.
Sedan följde de mig till dansen och jag skulle ju byta om där.
Men de hade inte öppnat toaletterna, så jag fick vänta helt länge.
Sedan dansade jag och så hämtade pappa mig och Miranda.
Vi åkte hem till mig och åt lite, därefter va vi här en stund och sedan följde jag Miranda hem och fick dessutom tillbaka mina jeanstights hon fått låna.
Nu gör jag ingenting.
Ska snart logga ut och resa mig från datorn och fortsätta lite med garderobsrensningen, och efter det så ska jag sova, hihi!
Men det kanske blir ett till inlägg innan läggdags, får väl se!





Elin

Sv: tack så mkt :)



URL: http://elinmagdalena.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?