haha fail..
Publicerat den

Nej, alltså det är verkligen ödet för mig att inte följa Idol i år.
Inte ens vara intresserad av att se det!
Haha, för det är jag faktiskt inte.
Skulle ju kolla lite innan ikväll, men det slutade med att jag satt framför datorn istället och sedan gick och åt pappas supergoda tortellini med ost&skinksås.
Nu ska jag ta och förbereda mig för att sova.
Imorgon börjar jag tjugo över åtta, och efter skolan ska jag hem till mamma.
Men vi hörs imorgon!
Noapte Buna!/Godnatt!


någon wannabe-modellbild jag tog igår :-)



IT'S ME, REBECCA.

Hah, aa men du kan ju ta och fundera på om du vill skapa en blogg med mig för det skulle varit ritkgit coolt helt ärligt !

Aja, ta och kontakta mig så kan vi snacka mer.

Nuapte buna si vise placute. <3



URL: http://rebeccaalexa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?