I Can't Help But Wait
Publicerat den

Kom precis hem från skolan.
Medan jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig så gick jag in på Modka Cafe och köpte en varm choklad, men det var mer som en ljummen kaffe med en massa mjölk och socker i..
Hmm, men det var gott ändå!
Nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten, för jag är vrålhungrig!
Efter jag ätit ska jag och mamma dra till stadsbiblioteket eftersom jag måste låna en bok på engelska till skolan.
Vi ska låna en vi kan läsa ut på tre veckor och skriva om, tänkte egentligen läsa Twilight på engelska men den är ju för tjock för att kunna läsas ut på tre veckor, för mig i alla fall!!
Sedan ska vi nog gå runt lite på stan och köpa lite grejer jag behöver.
Men det är bara kanske..
Aja, jag skriver mer sen i alla fall! Pussss



Erlandvanja

Thank you for producing such a down to earth site.



URL: http://erlandvanja.blogetty.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?