I JUST DON'T!
Publicerat den


bild tagen för några dagar sedan...

Idag vet jag inte riktigt när jag vaknade.
Jag vaknade och somnade om många gånger.
Men innan jag verkligen reste mig ur sängen nu sist så låg jag kvar ett tag.
Lyssnade på musik i mobilen och bara låg och tänkte.
Allting har förändrats.
Om det är förändrat till det bättre, eller det sämre, det vet jag inte.
Det känns som om det är det sämre.
Just nu känns det så i alla fall..
Men aja, sedan tog jag och åt frukost.
Åt mackor och drack pulvermilkshake (?).
Man tror att det skulle vara jätteäckligt, men det smakade faktiskt gott, haha.
Idag ska jag till Klagshamn och packa ner det alldeles sista.
Sedan ska jag på tennis och efter det sover jag hos mamma igen.
Och imorgon är det skola, WIIHOOO! not.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?