i was just about to fall asleep
Publicerat den


bild tagen just nu...

Har gjort mig hemmastadd här hos min farbror.
Ska bo här i några veckor tills allting är fixat med lägenheten osv..
Men nu ska jag borsta tänderna och därefter krypa ner under täcket!
Börjar ju ganska tidigt imorgon, 08:20 så vill vara utvilad med tanke på att jag inte var det idag...
Efter skolan imorgon så ska jag strösa runt på stan med Mirandabästis.
Ska köpa lite födelsedagspresenter och annat, för min brevvän Nicole har fyllt år och min förra klasskompis och numera väldigt saknade vän Oliwia fyller år i helgen.
Hon ska ha en så kallad "Kändisfest" på söndag och jag är bjuden, hihi :-)
Ska försöka vara den vackra Leighton Meester, eller mer som hennes karaktär Blair Waldorf, men hur som helst, bilder och sådant får ni när det är aktuellt.
Godnatt !



Oliwia

Japp och du kommer bli skit snygg!



URL: http://oknows.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?