it's just me
Publicerat den


dödsseriös blick...

Kom hem för några timmar sedan.
Har varit i skolan och därefter var jag i stan med my babygirl.
Vi solade, åt (såklart! haha) och gick runt i en massa affärer.
Framför allt pratade vi och träffades vi.
Känns som riktigt länge sedan faktiskt, för när jag bodde i Klagshamn så träffades vi ju varje dag, kanske inte någon enstaka gång för vi hade andra planer eller så, men ändå..
Känns helt konstigt nu när det inte är lika ofta.
Men som tur är så träffas vi i alla fall minst två gånger i veckan och det är på dansen.
Även fast vi dansar då.. Så har vi våra egna små tecken och blickar, hehehe ;-)
Fast nu ska jag göra klart läxan, gjorde det när jag kom hem men det fanns några matteuppgifter jag inte kunde, så nu ska pappa hjälpa mig med det.
Därefter får ni en dagens outfit och lite annat!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?