KILLSTIL
Publicerat den

Haha nu tänkte jag skriva lite om killar och deras stil.
Vet inte riktigt om detta inlägget ska läggas i fashion eller thoughts?
Aja, skitsamma.
Nu är det såhär att jag stör mig JÄTTEMYCKET på när snygga killar har ful stil.
De är liksom sådär jättejättesnygga, och så har de mjukisbyxor, air max, en hoodie och en keps på sig.
Haha, visst kan man ju gå lite sådär ibland om man inte orkar fixa sig för mycket.
Men hallå? Det är ju undantagen, det är inte snyggt om ni går så varje dag och bara bär snygga kläder som undantagen liksom.
Eller tvärtom! När man ser fula.. Eller i alla fall mindre snygga killar med skitsnygg stil!
Du ser killen bakifrån på stan och han har perfekt hår och assnygga kläder på sig, men när han vänder sig om...
Ja, då försvinner din blick från killen då också.
Haha, nu känner jag mig värsta elak, men stör ni inte också er på det?
Har det hänt er med?
Och jag vet att det är insidan som räknas och blablabla, allt det där.
Jag har ju inte sagt att jag vill gifta mig med killen jag ser på stan heller ju, bara att jag stör mig på detta helt enkelt!

Och inlägget får vara i thoughts..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?