let's dance, get on the floor
Publicerat den

HEJSAN BLOGGGGGGEN!
I skolan idag så hade vi kick off till Genant-tidningen, vi ska nämligen göra en tidning som kommer ges ut och som handlar om sex och samlevnad (det heter väl det? haha..) Aja, det var rätt kul i alla fall, för det var inte en massa vanliga dryga lektioner utan vi kollade på ett avsnitt av Sex Ed. och gjorde lite andra grejer.

Men just nu sitter jag hemma hos mamma och har precis ätit soppa, och nu kommer "huvudrätten" snart, hihi.
När jag ätit upp ska jag byta om till danskläder och vid fem så befinner jag mig på dansen.
Orientalisk idag!
Uppdaterar senare, pussssss



Anonym

Klickade in på din blogg en vacker dag, och sen dess har jag följt den! :)

Ville bara säga- fortsätt blogga så som det är nu!



Och btw, tkr du liknar modellen Adriana Lima, och det är en stooor komplimang från mitt håll :) <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?