Malmö Grill, hell yeah!
Publicerat den

Haha, sitter på Malmö Grill just nu, har precis ätit lite.
Min farmor och farfar kom också hit så jag satt och pratade med de en stund.
Nu har de precis gått så jag valde att sitta vid datorn lite.
Skulle egentligen träffa Maja direkt efter skolan, men hon skulle passa sin lillebror till två ungefär och jag var ändå vrålhungrig så vi bestämde att vi ska träffas lite senare, vid två-tre tiden ungefär.
Ja, men då kommer hon i alla fall till stan och vad vi ska göra i stan, det har jag ingen som helst aning om.
Men det blir väl att gå runt, prata, kanske fika och så, mest bara ta igen allt snack eftersom vi inte har träffats på länge! Eller träffats och träffats, umgåtts kan man ju säga.
Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Får la se, hehe, LA :-)
Nu tycker alla skåningar jag är konstig som skriver så, haha, men jajajaja.
Pusssssss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?