Öh Godmorgon.
Publicerat den

Haha, har vaknat och somnat om ett antal gånger.
Tror jag vaknade första gången av att det började ljusna i mitt rum, hade nämligen glömt dra ner persiennerna, men jag sket i att göra det då också, för om jag väl reser mig när jag vaknat så kan jag inte somna om igen.
Andra gången vaknade jag av att min kusin skrek..
Tror han hade en mardröm eller något.
Och ja, sedan antar jag att han gick upp för då och då vaknade jag av att han satt och sjöng.
Som denna gången också, han satt och sjöng Eenie Meenie.
Gulligt...
Aja, nu ska jag äta frukost och sedan packa min väska och klä på mig!
Ska ju på dans idag vid ett, och därefter så drar jag till Miranda och sover där inatt.
Blir säkert lite bloggande därifrån också.


Någon gammal och random bild...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?