omg
Publicerat den

Japp, här sitter jag på golvet i ett rum utan möbler fyllt med massa småprylar bara.
Vi har nämligen börjat flytta.
Känns helt sjukt, kommer sakna Klagshamn mer än vad jag kan beskriva med ord.
Men jag kommer givetvist att vara här så ofta och så mycket jag kan !!
Nu måste jag återgå till att packa ner kläderna och annat sådant, för Miranda kommer hit om en stund och hjälper mig.
Sedan drar vi hem till henne och blir därifrån körda till dansen, och efter det så hämtar min mamma oss och så sover vi hos min mamma inatt.

Hade en otrolig kväll igår, otroligt kul, otroligt kaos.
Allting på en enda gång, men jag vill bara säga tack till mina vänner för att ni är de bästa.



miranda.

fan asså .. döda mig :(

kommer sakna dig så jävla mycket, nää asså jag kommer försvinna utan dig, så bit för bit jag lovar!



haha jaaa gud vilken kväll!

du är bäst älskling - alltid!



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?