osäker...
Publicerat den

Jag har alltid velat ha en ljusare färg på håret.
Ni som har följt min blogg ett tag har säkert läst inläggen om då jag och Maja skulle färga håret ljusare.
Dock blev det väldigt misslyckat och vi hade tur som fick två-tre ljusa slingor i håret.
Helt sjukt var det...
Men aja, nu på sistone har jag velat ha en mörkare färg på håret.
Och nu står jag liksom still mellan de två färgerna.
För jag vill i alla fall inte ha den hårfärgen jag har nu!



första bilden: en tjej vars hårfärg jag fullkomligt älskar! men typ någon random tjej jag inte känner så det känns inte rätt att lägga ut bilder då man ser hennes ansikte då.
andra bilden: min naturliga hårfärg. blev konstig på bilden så det var därför jag täckte ansiktet.
tredje bilden: min hårfärg när jag badar, alltså ungefär hur mitt hår hade sett ut om det varit mörkare. var tvungen att täcka över ansiktet på denna bilden eftersom jag hade gjort det på alla andra bilder, haha!

MEN VAD TYCKER NI?!
Ska jag färga det mörkare?
Eller ljusare?
Eller ska jag ha kvar min vanliga hårfärg..
?



Nathalå

alltså, jag älskar din hårfärg som du har nu och tycker du passar otroligt sjukt bra i den! men det är alltid kul att ändra lite, så du kanske ska testa på mörkare för skojs skull? ;) tänk på att det kan va svårare att få det ljusare sen om du skulle vilja det och du färgar alltför mörkt, såsant du inte låter färgen gå ur av sig själv som den gör när man haft den ett tag (åtminstone för mig.) hoppas detta hjälpte något (:



URL:


Klara Östman

Jag tycker nog att du ska färga det ljusare. Det blir en större skillnad och du får en bra förrändring. Om du färgar det mörkare så tror jag inte det blir så stor skillnad för du har ju redan rätt mörkt hår. men jag skulle rekommendera att göra det hos en frisör då resultatet blir bättre och du får det precis som just du vill ha det. Om man färgar själv är det svårt att få det exakt som

du vill ha det. Lycka till !



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?