strange dream
Publicerat den

Jag hade världens konstiga dröm.
Drömde att jag var mellan Blentarp och Åkarp (de ligger väl inte ens så nära varandra..?)
Och såg när en tjej blev mördad, därefter var jag där några veckor efter med en man (som jag inte känner på riktigt, ingen aning om vem det avr jag drömde om) och hans dotter, då kommer det en cyklandes bakom oss och man kan inte se om det är en kvinna eller en man på grund av en trasa den personen bär på huvudet. Plötsligt vänder personen på cykeln och tar fram en kniv, personen cyklar ikapp oss och vi alla börjar skrika, för vi alla vet vad som hänt med den andra tjejen, så vi kurar ihop oss och han cyklar snabbare och snabbare...

Sedan väckte min mamma mig!!
Haha, det är så jobbigt när man inte kan få drömma klart en dröm.
Drömde ni något inatt? Vaddå?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?