svar på kommentar
Publicerat den

Emma om AMEN HALLÅ?!:
Jag läste din blogg varje dag innan och gör det nästan alltid det fortfarande,men designen börja bli dryg och ja.
Och snälla! kan du inte ha frågestund?

kramar Emma
svar: Okej, men hur ska jag fixa designen då? 
Som sagt så vill jag ju gärna göra om den, men jag har ingen aning om hur, och dessutom är det ju ni som ska sitta och glo på den dag ut och dag in så det är ju ni som ska tycka om den!!
Och det där med frågestund, jag fixar ju inte det så ofta nu i och med att jag har skaffat bloggsvar, för där svarar jag på frågor när som helst de ställs, så det är bara att fråga på där!




linnea om AMEN HALLÅ?!:
din blogg är väldigt ensidig, samma dag ut och dag in. " dagens outfit, vad du hittar på, vad du har inköpt & dagens snygging " aldrig något nytt.

svar: Ja, jag har ju mina kategorier och det är saker som kommer upp i bloggen varje dag.
Ibland kommer det ju annat, men visst jag håller med, det händer väldigt sällan.
Men vad tycker du jag ska blogga om för något annat då?



Zami

Jag har kört igång med en frågestund, skulle vara roligt om du kanske fråga en fråga :D



URL: http://zandrajonsson.blogg.se/


Kaiadele

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!



URL: http://kaiadele.blogcorporate.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?