svar på kommentar
Publicerat den

chinatown om helt slut!:
är du ihp med joel?

svar:
Nej kära du, vi är bara väldigt bra vänner.



sofia om "we can't tell the future, no..":
jag fattar inte rkt vidion ?:S
hehe <3

svar: Nej, den är lite klurig.. Men jag skulle tro att han menar att tänk om vi aldrig möts, då hade detta aldrig hänt. Liksom att det är hans fel eller något, jag vet faktiskt inte, man får ju tolka den hur man vill :-p



Anonym om "we can't tell the future, no..":
vet du nån affär där det finns några coola leggings och nån där det finns coola tröjor med starka färger

svar: Shock har färgglada leggings/tights har jag för mig, tröjor vet jag inte riktigt. 
Du får kolla runt lite överallt? :-)



Anonym om "i'm only human and that's my saving grace..":
Tittar du på one tree hill

svar: Nej, men jag brukade kolla på det innan.



tindra  ([email protected]) om i skolan igår:
MEEN GUUUD HAHAH VILKEN HEMSK BILD!!! hhhsshshsahaha , tackförde(L);)

svar: Det är din profilbild så tyst med dig! Jag vet att du tycker om den haha och den är jättefin! :-D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?