THIS SICKNESS...
Publicerat den

Hejsan !
Har typ precis vaknat.
Har nämligen sovit sedan jag kom hem, vid tolv, dock har jag vaknat med jämna mellanrum...
Men jag gick till skolan som vanligt, mådde inte dåligt på väg till skolan, men sedan när jag kom till skolan och hade varit där i några minuter så började jag bli lite snurrig i huvudet.
Men jag var med på lektionen som vanligt, och sedan skulle vi ut på en promenad.
Så jag följde med och tänkte att det kanske skulle bli bättre med frisk luft eller något, men nej.
Jag mådde så himla dåligt hela den promenaden så till slut sms:ade jag pappa och bad honom komma och hämta mig, så jag stannade vid stadion där vi var just då och Cazzy, Tindra, Sanna, Angelina och Stefan stannade och väntade med mig tills min pappa kom.
Därefter åkte vi till skolan för att hämta min väska och sedan direkt hem.
Då tog jag en alvedon och så, sedan gick jag och la mig.
Nu har jag i alla fall sovit i någon timme, så ja, jag ska nog inte sova mer.
Måste kunna somna inatt också ju.
Men hade tänkt äta något nu och sedan bara ta och vila lite mer.
Dock inte sova !



Även fast jag är värsta sjuklingen så slänger jag in ett par bilder!



miranda

tnaw, sjuk men ändå söööt som socker :d



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?