Har haft en underbar helg.
Publicerat den

I fredags så åkte jag in till Ön och träffade Marcus och Mattias. Var i stort sett bara hemma hos dem, men vi tog en sväng till Thai House och åt också.

I lördags så vaknade jag upp av att min mobil ringde och när jag väl svarade så hörde jag bara ett tjut. Härligt att vakna till! Nej, men det var Miranda som stod och väntade där nere. Så hon kom upp och sedan förberedde vi oss för att gå modevisning för den här Kälbytardagen. Det gick jättebra och jag fick med mig ett par plagg hem som jag kan visa er senare.



Efter det drog vi oss hemåt och hittade något att ha på oss. Åt och allt det där. Sedan tog vi oss in till stan och såg på bio. I am number four var filmen våra ögon fick beskåda. Efter det pallrade vi oss hemåt och såg på Jackass 3D. Bra filmer, värda att se!



Idag så vaknade vi tidigt (eller åtminstone jag) och fixade oss och allt det där man gör en vanlig morgon, sedan tog vi bussen till Bunkeflo för att kolla på Marcus match och sedan följde vi med dem hem och vart med dem hela dagen. Satt och åt ute för första gången detta året. RIKTIGT MYSIGT! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så det blev inga bilder...



Anonym

Vad gjorde ni för att kunna gå med i modevisningen? Är ni modeller eller något?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?