I have a dream. That one day, we're gonna work it out.
Publicerat den

Jag befinner mig just nu på stadsbiblioteket. Ärende? Aa, låna en bok kanske? Haha... Vi såg färdigt en sjukt bra film i skolan idag. Freedom Writers heter den. Finns även en bok och det var den jag hade tänkt komma och låna. Men den verkar redan vara utlånad så istället hade jag faktiskt tänkt sitta här en stund och ta det lite lugnt. Läsa lite på min bok. Reservera Freedom Writers och sedan se ifall jag hittar en ny bok som jag kan ha emellan den jag läser nu och Freedom Writers. Och btw: jag tycker verkligen att alla borde ta och se den filmen. Hur bra som helst! Jag är ju inte den som brukar gråta till filmer... Har gråtit till en enda film, och i och för sig grät jag inte till denna filmen heller, men nästan. Okej, det hade ju varit glädjetårar.. Men anyways, nu babblar jag på för mycket igen. SE FILMEN! That's all I have to say. At least for now. Hehe, okok, HEJDÅ!

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?