svar på kommentar
Publicerat den


Såhär gick det till för mig:
Man skickar in bilder en gång i månaden eller något sådant, så hade jag och mamma då precis gjort det. Några dagar senare fick jag svaret: "Kom tillbaka när du är 1,72 eller längre", så jag blev ju värsta ledsen, men trots det svaret så hade dem kvar mig på sin hemsida och nu förra månaden så fick vi då samtalet angående filmen och det.
Svar: Så ja, när man kommer upp i en viss ålder (vet dock inte vilken ålder det är) så måste man vara en viss längd, och jag tror att om man ska komma in som modell som visar upp vuxenkläder så måste man nog vara 1,72 eller längre. Men det är ju bara en gissning, jag vet ju inte riktigt hur deras system fungerar.



Anonym

Vilken hemsida kan man skicka in bilden eller ansöka som modell?



URL:


Anonym

du glömde din bloggs tre-års-dag!

Fy på dig :P



URL:


Kajsa FOTOGALEN

synd att du inte kom med, men vad skickade du in för bilder?

skulle vara roligt om du la up de i ett inlägg!

Fin blogg btw ;)



URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?