Everything on my mind. Or no, not even close.
Publicerat den

Nice att jag fick två ja och två nej på inlägget under. Man ba: oj, stor hjälp haha.... Så nu får någon mer kommentera med sin åsikt!

Jag har i alla fall precis vaknat, sov inte så mycket inatt. Kunde inte somna. Men igår vart jag i alla fall i pizzerian med resten av släkten för att fira min farbror och denna dagen kommer bestå av Gossip Girl, en enormt lång dusch och en promenad till Bo01 + städning av rummet! Med start NU så jag kommer inte blogga så mycket mer idag...

Men juste! Svar på kommentarer jag får från "mandaaa" hela tiden om att jag ska lägga ut fler bilder: Min kamera har gått sönder och min mobilkamera är ju sämst, dessutom lovade jag er för länge sedan att inte spamma er med webcam-bilder i varenda inlägg. Men jag ska försöka att på något sätt lägga in så många bilder som möjligt. Annars önskar jag mig en kamera nu till jul, så vi får se hur det blir med det!





Saranda

Jag tkr att du ska klippa dig som å bilden, vad är B01?? kan du visa bilder & vad gör man där?? kram <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?