är det såhär det känns att vara lycklig? det är inga problem.
Publicerat den


"Här finns ingenting att klaga på, 
likadant hela tiden hela dagen lång
Inget extra ordinärt eller överflöd, 
inte heller dekadent eller övergöd
Så, här finns ingenting att klaga på, 
med min hjärna får spel och den gnager på
Okej,jag vet vad jag vill men jag vill mycket mer
Här finns ingenting att klaga på, jag vet..
Sen jag ordnat upp mitt liv finns inga fel ...
alla önskningar slår in, ännu saknas någonting
Solen skiner idag men jag känner mig
blå som en vinter som väntat i 500 år,
våren är äntligen här men det värst av allt är att istället
så fäller jag en tår då undrar jag jag varför allt verkar
så bra jag har slitit och slutligen lyckas idag jag jag lever
min dröm på min barndomstid, 
det är inga problem med mitt lagomliv"


- Bitar ur Petter ft. Snook & Veronica Maggio - Inga problem









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?