Bine ati venit, bine vam gasit.
Publicerat den

Tjenare vänner. Kom fram runt sju-tiden ikväll. Alltså för någon timme sedan. Bilder och sådant.. Hmm, det får vi se när jag lägger upp. Vi har i alla fall internet här så jag kommer kunna blogga lite då och då, ska ju nämligen inte sitta hemma om dagarna! Imorgon blir det lite regningt så jag vet inte riktigt vad vi kommer hitta på, men överimorgon och framöver så står det att det kommer bli fint väder. Så sola och bada står först på listan! Ska även hinna med att shoppa lite, ett par nya skor har jag länge funderat på... Kilklackar i brunt skinn kanske... Aja, vem vet? Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och sedan sätta mig med dem andra igen. Tänkte bara låta er veta att vi kom fram väl liksom :-)




tja

like your lips..msn?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?