everything.
Publicerat den



Här sitter jag med min pappa och min kusin inne på ett café vid namn Black Box. Och imorgon... Då smäller det! Jag ska återigen slinga håret... Haha, fast denna gång hos frisör,  sedan kommer vi ju vara kvar i Rumänien ett tag så det kommer antagligen blekas i solen och dessutom kan jag göra ännu fler slingor när jag kommer hem till Sverige. Idag har jag shoppat lite grann. Eller okejdå, rätt lagom mycket. 2 par shorts, 2 par ringar och en skinnjacka. Men oj, back 2 the hair. Jag ska som sagt göra slingor. Fett nervös är jag... Men jag hoppas det blir bra! Nu ska jag slänga i mig chokladmilkshaken för dem stänger klockan tio... Woop woooop! Hejdå :-D




miranda

du måste slinga mitt hår igen när du kommer hem! piss gult nu.. :(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?