FRAMTIDSPLANER / 3 MÅSTEN
Publicerat den

Detta inlägg kommer handla lite om vad jag har för tankar om framtiden, så here you have it:

-MALMÖFESTIVALEN: Jag ska göra allt som finns att göra där i år. Sätta mig i en sån där boll och gå på vatten, kolla skejttävlingar, spela basket, gå runt till alla stånd/tält och kolla in läget, se på alla artister jag vill se, äta lite allt möjligt som finns där och ja, bara skapa en massa minnen och nya vänner, ta fina kort, och ha så roligt jag bara kan.




-GYMNASIET: Jag ska läsa ett år av gymnasiet i USA (eller någonstans utomlands i alla fall) kanske hela gymnasiet... Fast nä, jag vet inte. Vi får se. Men jag vet i alla fall att jag vill läsa minst ett år utomlands!

-EFTER GYMNASIET: Så ska jag gå barskola en månad samma sommar som jag tar studenten. Aliette har ju precis kommit hem från barskola i Magaluf och det verkar vara hur kul som helst. Blev sjukt sugen och taggad på det i alla fall, så jag vet att jag vill göra det nu också.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?