Fyrkant Voff
Publicerat den

Skippar zumban idag. Helt molnigt och tråkigt väder och dessutom kommer jag svettas sataaaaaan. Tror jag skippar Rix FM också. Mohombi har jag ju sett förut och Tove Styrke är inget "måste se" och dem andra artisterna tilltalar mig inte så mycket. Istället ska jag gå och se Bob Hund med folk från min skola :-)

Bob Hund – Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss

Och detta gjorde vi då i skolan idag:

Ni ser pojken som är med på dem flesta bilderna? Jo, det är Love, min Hummy (Homie+Humfry - riktigt lame i know...) men aja, vi åttor har hummies från sexan och niorna har hummies från sjuan. Man brukar umgås med dem lite då och då och hitta på massa grejer våra lärare planerat för oss. Idag gick vi en runda runtom skolan och tog bilder på platser vi fått tilldelade att ta bilder på haha.



Filippa

Kan ju börja med och säga att jag bara älskar din blogg, sötnos!

Men det är en sak jag inte förstår,

när du svarade på frågor, sa du att du var 98, men ändå går i 8:an.

Är du så super smart o hoppat över en klass då eller? xD



URL: http://filippajoanna.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?