I know you want me, I made it obvious that I want you too...
Publicerat den

Hahaha, gud, måste berätta om den här lilla utekvällen dårrå. Vi satt på en uteterass och ja, pågarna drack varsin öl och jag tog en milkshake.. I alla fall, så satt det lite annat folk vid borden. Tro inte det sitter typ en snygg vid nästan varje bord? Och det sjuka är att alla som var snygga hade vita tröjor också, eller t-shirts rättare sagt. Lite läskigt faktiskt.. Och två av dem hade hål i örat, men jag kollade inte så noga på det så jag vet inte ifall dem andra hade det, men ohhhh, riktigt fina killar faktiskt. För att vara helt ärlig så har jag inte sett några speciellt snygga rumänska killar förut, men dessa vart riktigt fina. Och ögonkontakt med alla också... SCORE! Nä men ah, jag vet inte jag är en massa flumm just nu. Borde sova för vi ska till stranden imorgon, menmen.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?