QUESTION + love(?)talk
Publicerat den

Har nyss tagit världens längsta dusch. Vet dock inte om den vart längre än 56 minuter. (Det är mitt rekord...) Denna gången höll jag i alla fall inte riktigt någon koll så jag vet inte, men det spelar ingen roll för det var inte det jag ville säga. Jag ville nämligen fråga er något, och det är om när ni duschar länge, tänker ni också på "livsviktiga" grejer då? Jag brukar göra det, inte med vilja utan det bara blir så typ. Någon gång har jag tänkt på hur det är att vara blind (minns det för att jag skrivit det i bloggen) och idag tänkte jag på en kille. En väldigt speciell kille. Och jag vet att det låter fel, man ba mmm, tänkte på en kille i duschen... Men det är inte så jag menar haha, tänkte bara på hur mycket han betyder för mig och att jag måste våga konfrontera mina misstag och se ifall det är värt det. Mer vill jag inte dela här i alla fall... Nu ska jag småstäda på mitt rum och sedan återgå till det underbara livet på Manhattan aka Gossip Girl!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?