blir blind när alla lampor lyser
Publicerat den

Weow, hade en inte så bra dag igår, BITCHMODE: ON liksom. Men den blev bättre åt kvällen. Var och såg Sherlock Holmes 2 på bio och den var rätt bra faktiskt, har ju inte sett ettan så aa, men den var kanske lite för lång. Annars bra! Sedan stack jag hem till Angelina och sov där. Idag vaknade vi vid tolv och så har vi bara chillat. Kom hem för ett tag sedan och hoppade in i duschen direkt och bara tog en aaaaslång dusch. Nu ska jag äta lunch (haha) och därefter ska jag dra till pizzerian för att hälsa på pappa, inte träffat honom på flera timmar nu :o sedan vet jag inte riktigt vad som händer, det kanske vankas fest, vem vet?




joanna

det var väldigt gott kan jag medela dig!

DU är snygg!



URL: http://joannalicious.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?