go tell a girl, to tell a girl, to tell a girl
Publicerat den

Gårdagen spenderades i skolan och därefter kom jag hem och chillade ett tag. Sedan drog jag mig in till stan för att träffa Joel, Axel och Jakob. Fyfan vad längesedan det var jag träffade dem. Joel fyllde även år igår så det kändes rätt gött att få vara med honom på hans födelsedag. Har saknat honom!
Sedan åkte dem hem och då drog jag till Sanna och var med henne och Julia.
Vi ville käka men alla vart sugna på olika. Tillslut gick vi till den där resturangen på Gustav som ligger bredvid Burger King, Pasta & Pizza No. 1 heter den nog. Det var rätt gott käk där, i alla fall det jag åt;
Pastasallad med grillad kyckling! Nyttig tjej liksom ;-)
Sedan drog vi hem till Sanna igen och så tittade vi på He's Just Not That Into You.

Bild på mig och Sanna från igår.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?