MAMMA MIA
Publicerat den

Jajaja, det blev en julmiddag/förlovningsfest. Min nästkusins mamma och hennes pojkvän uppgraderade sitt förhållande till fästman och fästmö. Det var faktiskt riktigt fint att skåda det ögonblicket, han hade skrivit värsta dikten till/om henne, satte sig på ett knä osv osv... SO ROMANTIC!



Just nu sitter jag i alla fall och väntar på ett mirakel. Eller... min kusin. OM han ens kommer hit liksom. Tror dock jag drar mig hemåt snart, orkar inte ännu fler ABBA-låtar med massa vuxna och ingen mat i och med att den är uppäten... Hmmmm. Fast å andra sidan orkar jag inte dra hem heller, vill hitta på någonting.
I-landsproblem. Varför har jag ingen pojkvän? Buhu. Omg. Haha, shit. Slutar skriva nu, hejdå.
GOD JUL!



Jennie Römer

snyggoooo



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?