O-M-G-!
Publicerat den

Nyss ätit en macka och druckit min andra kopp te för att lugna ner mig.
Håller seriöst på och freakar ur totalt.
Sitter och gör de så kallade "repetionsuppgifterna" som vi ska ha prov på imorgon. Första pappret gick bra, några små grejer vi inte gått igenom men det är lätt att lära sig. Så kommer jag till andra pappret som är assvårt, sannorlikhet är inte min starkaste sida inom matten. Så jag skippar det pappret tills pappa kommer hem och börjar på nästa. Men nänä, här kan jag inte ens börja göra uppgifterna för första uppgiften går ut på att räkna någon begränsningsarea. Då är frågan; VAD I HELVETE ÄR BEGRÄNSNINGSAREA?! Har aldrig hört det ordet i mitt liv förut. Så bara fortsätter det pappret med konstiga figurer man ska räkna ut omkretsen och arean på, hur ska jag kunna göra det när vi aldrig gått igenom hur man gör det?! Alltså jag orkar inte mer......






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?