16 + 17 + 18 + 19
Publicerat den

DAG 16 - Innehållet i min väska:
Just nu är min väska tom, men jag kan visa ungefär vad jag brukar ha med mig överallt.


DAG 17 - En person jag vill byta liv med för en dag och varför:
ADRIANA LIMA!

För att hon är så gudomligt vacker och jag hade gärna velat se hur det var att vara en Victoria's Secret-modell. Annars hade jag velat byta liv med vilken kille som helst, fast det hade varit roligare ifall jag kunde gjort det i en vecka kanske och inte bara en dag.

DAG 18 - Vad jag åt idag:
Hittills har hag bara käkat lite flingor men ska alldeles strax stoppa i mig lite kyckling med ris!



DAG 19 - En bild på det jag köpte senast:




Hannah :)

:O

På den som man vill byta liv med tog jag med Adriana Lima :)



URL: http://ttyh.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?