DAG 3 + DAG 4
Publicerat den

DAG 3 - Min favoritårstid och varför:
Våren är min favoritårstid när det gäller liksom klädsäsongen osv. För varma dagar på våren kan man ju gå i shorts, kjol eller klänning, andra dagar kan man gå i tights eller jeans. Så våren är den perfekta årstiden att ha de snyggaste outfitsen på! Annars är ju sommarn min favoritårstid helt klart. Älskar värmen, tanken av att man har lov hur länge som helst, resorna, folket, de sena kvällarna, att bada, gaaah, allting är så underbart på sommaren bara!

DAG 4 - Mina mål/drömmar/önskningar:
Hm, sedan jag varit liten har jag alltid drömt om att bli känd och stor i hela världen. Antingen som sångerska, modell eller skådespelerska. Även författare hade funkat bra. Visst är det något jag verkligen inte skulle ha något emot att bli men nu på senaste tiden så har jag bestämt mig för att jag vill resa världen runt, se och lära mig om allt från religioner och kulturer till mat och danser. Så jag har bestämt mig för att gå på turism och språk eller ja, något liknande på gymnasiet. Sedan vill jag jobba som reseguide/-ledare eller flygvärdinna.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?