första gången
Publicerat den

Hade precis borstat tänderna och skulle fråga pappa ifall vi inte skulle köra snart när jag kom på att jag började tio i nio idag. Så jag gick in på mitt rum och softade lite, sedan drog jag ner till Garaget/Arena 305 typ 3 minuter ifrån mitt hem för att inviga Genant-tidningen med min skola där. Ändå trevlig start på dagen!


That's how it looks like... Tog hem två exemplar, varför vet jag inte. Tänkte kanske lotta ut någon lite sådär random ifall ni är sugna på det? Det är ju dock en tidning som aldrig kommer gå ut om ni förstår? Sex och samlevnad ändras inte så mycket direkt. Men jaja.

Sedan stack jag i alla fall hem med Cazzy, käka lite och så, sedan till skolan igen. När jag slutat åkte jag in till stan och shoppade lite, och där stötte jag på Elin som nu senaste gångerna jag varit i stan. Så jag umgicks med henne litegrann och sedan drog jag mig hemåt. Och det är i stort sett min dag, nu tänkte jag kolla lite på vad jag har för läxor osv. PUSS






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?