LOVE THE WAY YOU MAKE THAT BODY BOUNCE
Publicerat den

Jag fixar mig, Miranda duschar. Snart blir det fest. AND I LOVE IT! Höhö. Så inatt slaggar Miranda hos mig, för imorgon morgon börjar dansen igen och så slaggar jag hos henne imorgon natt i och med att imorgon kväll ska vi på en middag/fest. Så det blir dålig uppdatering men en massa kul denna helgen :-)



emma

vems fest va du hos? :)



URL:


joanna

Hej!



Jag har en lite märklig fråga, jag har länge letat efter ett gammalt halsband ifrån H&M och så såg jag plötsligt att du hade just detta halsband i ett gammalt inlägg: http://nnicolebbica.blogg.se/2010/june/dagens-outfit-8.html#comment, så jag tänkte höra ifall du möjligtvis kanske har tröttnat på det och skulle vilja sälja detta till mig?



Mvh

/Joanna



URL:


filippa

driker ni alkohol på era fester? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?