MATHEMATICS
Publicerat den

.. är vad jag har just nu. Det flyter på som det ska haha. Jag har nog inte haft något problem med matte, tycker det är ganska lätt men å anda sidan så går jag ju bara i sjuan, så det lär nog bli lite svårare senare i livet. Har i alla fall precis gjort färdigt stencilen och nu har jag bara jätteont i magen. Hungrig är jag också. Men vi äter inte förrän om en timme, så jag antar att jag får stå ut lite till. Annars vill jag bara hem och fixa lite där hemma, duscha och förbereda mig inför imorgon. Ska nog slagga hos Miranda då också och på lördag blir det dans som vanligt. BTW: Vet ni någon rolig sport som inte kostar alltför mycket? För jag anmälde mig liksom till Pussycat Dolls dans men jag har redan avanmält mig igen, tyckte inte det var så lockande mer när jag hade sett det dansställets videos. Och om jag nu ska gå på en dans till så finns det ju knappt någon rolig direkt. Tycker jag i alla fall. Eller om det nu finns så är det på någon snobbig dansskola som är dyr som satan! Så därför hade jag gärna tagit emot förslag på andra sporter man kan gå på. Då kan ni utesluta: Karate, tennis, ridning, fotboll och simning! Har faktiskt funderat lite på basket... Men ja, jag kanske tar och testar det nu under sportlovet för att se om jag gillar det :-)

Vad mycket text det blev, stooooor ära till alla som läste allt och tar sig tid till att kommentera en rolig sport ehehe ! :-D



victoria

du kan ju gå på pilates,aerobic och sådana saker :D boxning är faktiskt skitkul+du lär dig självförsvar! :)



URL:


miranda

ta med mina hoodtröjor på fredag tack! :)



URL:


diana

JÄÄÄÄVLAR DU ÄR SÅ VACKER TJEJEN ! :D



URL: http://diilosh.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?