TANKESTÄLLARE
Publicerat den

Imorse skrev jag att jag skulle skriva en grej som jag tänkt på sedan igår, right?
Well, det handlar om Alla hjärtans dag som är nu på måndag.

ph; weheartit

Om du har ett förhållande med en person och personen vill avsluta förhållandet. När hade du velat att han/hon gjorde det? För alla hjärtans dag eller efter? För om personen gör det före så blir man ju alldeles ensam den dagen och antagligen helt deprimerad. Händer det efter så kanske ni har en jättemysig dag tillsammans och så tänker man liksom att personen utnyttjade den dagen osv. Något att tänka på faktiskt.



Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



URL: http://millahoman.blogg.se/


linda

Före, nu tänker säkert många vad dum. Men så är det, jag har helre att någon gör slut innan än efter. Jag vill ju minnas alla hjärtans dag som något roligt med någon som fortfarande finns där för mig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?