THIS IS ME!
Publicerat den



Mitt namn är då Sara Nicole Bica, och ja, jag har mitt mellannamn före mitt förnamn haha. Jag är en 13-årig tjej som bor i Malmö och om jag trivs med det? Mjo, det gör jag väl. Hade dock inte haft något emot att kanske bo i Göteborg. För det är absolut min favoritstad här i Sverige, i och för sig så har jag ju inte varit i Stockholm än, men jag tror ändå Götet äger ut huvudstaden om jag ska vara ärlig ;-)



Min bästa vän heter Miranda och jag hade jättegärna länkat till hennes blogg men tyvärr har hon varit dum och tagit bort den! Som ni ser på bilden så är vi båda två lite retards.. Nädå, vi är jättesnälla och smarta tjejer, hihi.



Hm, om jag ska förklara mig som person så hade jag nog sagt att jag är en snäll tjej, ibland för snäll, men visst jag har ju mina bitchiga moment också. Men jag ger ALLA en första chans, om jag inte gillar personen efter den chansen så brukar jag sakta ta avstånd, men jag är inte den typen som är elak med det första. Lättroad är jag också, kan sitta och skratta åt ingenting, men det är chill, jag älskar att skratta :-D Men ja, mycket mer vet jag inte vad jag ska säga. Vad jag tycker om mig själv utseendemässigt kanske? Ja, sen jag var liten så har jag velat vara blond och ha blåa ögon, men nu har det ändrats lite, jag vill ha kvar min hårfärg, dock vill jag att mitt hår ska växa ut snart haha. Men blåa eller bruna ögon hade jag gärna velat ha. Annars tycker jag väl att jag är söt, för det mesta...


Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, så ifall det är något jag missat som ni vill att jag ska ta upp är det bara att kommentera inlägget!



Hannah :)

Hej sötnos Nicole!



Va du på triangeln igår? :)

Om du va där så såg jag dig!

PUSS



URL: http://ttyh.blogg.se/


miranda

SMICKRANDE BILD!

haha loveu <3



URL:


L' ♥

hej :) nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig, så missa inte det ---->



http://louiseengelbrektson.blogg.se/2011/february/anmal-dig-till-veckans-blogg-har.html#comment



URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/


Anonym

är du svensk, om inte vilken land?????



URL:


iFlow

Du är helvetes söt ! x)

Svar: Tack! :)
Nicole Bica



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?