This Is My Life
Publicerat den

Det har snöat, och snön har lagt sig lite. GILLAS INTE!
Nu ska jag i alla fall klä på mig och fixa mig snabbt och sedan drar jag in till stan för att gå på tjejmässan. Efter tjejmässan blir det att köpa present till Dobbe med Cazzy, sen kommer vi hit och fixar oss och därefter drar vi på fiesta! Så det kommer bli kass uppdatering idag, sorry...
Typ jag i sommar? Hihi. ph;weheartit



ebba

kan du ta bilder på hur du såg ut på festen? :)

kan du lägga upp bilder från festen?

tack så mycket sålänge, kram kram



URL:


emilia :)

är du 98:a :ooo

trodde du va 97:a

vilket av dom är det ?

jag har hört begge 2 så tänkte bäst och fråga dig

ha det bra

kram !



URL:


Anonym

är det du på bilden som du skrev ?

eller skojade du hehe?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?