i'm gonna be right there
Publicerat den

Godmorgon mina fina läsare! Jag kollade på Kaw Abiding Citizen igår. Helt okej film, men inte direkt sådana filmer jag brukar gilla att kolla på. Den var liksom mest action och så var det massa spränga grejer här och där, så nej... Jag tycker inte filmen var så bra. Helt okej var den :-)  Nu har jag i alla fall precis vaknat, pappa kom och väckte mig för han skulle säga att han skulle åka nu. Så jag antar väl att jag drar upp och äter frukost, fixar mig och lite så och sedan får jag se vad jag hittar på. Antingen skulle jag vara med Johan och Nicole eller så skulle jag dra till Skånecupen. Hehe, får se. Jag lär nog blogga mer idag, känns som om bloggen börjar bli lite oseriös nu för tiden. Förlåt för det.





michelle

verkligen vacker på den bilden nicole ! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?