MIN HELG
Publicerat den

Fredag: Jag hade min födelsedagsfest, mycket stress, lite kaos och så, men bortsett från allt det så hade jag kul och det hoppas jag att alla andra också hade. Mot dagens slut så gick jag hem med tre stora påsar fyllda med presenter haha och allting vart jättefint, mina vänner är super! :-D

"I wanna see you move, move, shake, shake now drooop!"

Lördag: Jag och Miranda vaknade upp hos mig efter att ha somnat lite efter ett någon gång om jag minns rätt. Då åt vi frukost, stack in till stan, kom hem, packade osv och sedan blev vi hämtade av Mirandas pappa. Sedan i Klagshamn så stack vi och träffade Hinde och Joel och därefter blev vi körda till Sarah och sedan tillbringade vi hela kvällen i Tygelsjö.


Söndag: Vaknade då hos Miranda och åt frukost, promenerade i Klagshamn en stund, stötte på Gabriel, åkte hem, och nu sitter jag här och gör ingenting, ska ju få gäster snart så aja.. Helgen har i alla fall varit underbar!



Laniiiiiiiis :)

äntligen, om festen! kan du inte sätta en bild på hela dig. asså outfiten och sminket och allt ? och presenterna såklart :P



URL:


Sandra

Hej !

på era fester ex din, dricker ni sprit då =) ?



kram.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?