stay calm
Publicerat den

Bloggen är en enda röra... Satt uppe igår och fixade mycket på den som jag antagligen inte kommer göra färdigt förrän ikväll. För efter skolan idag så sticker jag och Miranda in till stan för att sola och köpa födelsedagspresent till Nora (en tjej som går på våran dans som ska ha födelsedagspartaj nu på lördag). Vet ni att jag fyller år om 19 dagar? Och jag har inte planerat någonting än!! Lite stressigt känns det ju faktiskt. För jag och pappa har beräknat att vi inte flyttar in i lägenheten förrän på fredag. Så det känns inte som om alla mina möbler och små-grejer kommer vara på plats tills på helgen v.4. Men jag får la kämpa. Städa och fixa allting ordentligt så kanske jag hinner! Sedan måste jag fixa en lista över vilka som ska bjudas - Det är nog den svåraste biten! Men i och med att jag inte tänker hyra någon lokal så kan vi ju inte vara alltför många i min lilla lägenhet... Så antagligen bjuder jag de närmsta (+ några till, hehe;-)) Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för skolan. SES!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?