svar på kommentar
Publicerat den

Hayad om nicolEGO:
Så snygg!
Svar: Tack detsamma Hayad!

Sandra om IKEAS KÖTBULLAR:
så fin header nicole! i vilket program gjorde du den och hur klippte du ut dig själv från den orginala bilden?
Svar: Tack! I Pages. Tror bara att det finns för Mac-datorer men jag är inte säker..

en som läser din blogg ;) om i'm so glaaaad:
hej nicole.
jag ska anmäla mig till stadiutm sport campen.
har du några tips om vad man ska ta med sig ?
eller om man kommer träffa många kompisar där.
vem saknar du mest från stadium sport camp ? ( nämn namn)
vad gjorde ni på dagarna ?
var det god mat ?
och vilka vänner var du där med mest?
puss och kram.
ps... din blogg är jätte bra :)
Svar: Hm, täcke/filt och KUDDE! Haha, jag glömde kudde förra året men som tur hade någon där med sig två stycken så jag fick låna en. Smink och sådant ifall du är tjej och vill fixa dig till på discot eller något. Sedan är det mest tunna kläder och sådant som gäller. Förra året var det sjukt varmt där, och jag har hört att det varit det de förra åren också, så ja, ta inte med värsta tjockkläderna. En extrakofta och ett par jeans/mjukis är ju bra att ha men annars så tycker jag det räcker med shorts, kjolar, linnen, t-shirt osv. Tänk också på att du tränar tre-fyra gånger om dagen så du lär behöva ha träningskläder med dig.
Man träffar suuuupermånga, så du behöver inte oroa dig över att du inte lär ha vänner eller så för det skaffar man lätt!
Det är svårt att nämna namn för jag saknar verkligen alla jag lärde känna där jättemycket!
Vi tränade, åt, var på AT, tränade, åt, var på AT. Haha, det är väl mest så.
Ja, faktiskt! Inte sådan där gojja man får till skolmat.
Hm, min absolut bästa vän därifrån måste nog vara Mariam. Henne hängde jag med överallt typ. Men hon är ju så underbar så man kan inte motstå :-D
Hoppas dessa svaren räckte och tack så mycket!

Anonym om *sadface*:
det kan vara att du har 2 "##" på body.Men den är nog säkert något med bodyn att göra
Svar: Oh, okej. Jag ska kolla, tack så mycket!

Sandra om IKEAS KÖTBULLAR:
så fin header nicole! i vilket program gjorde du den och hur klippte du ut dig själv från den orginala bilden?
Svar: Tack Sandra! Jag gjorde den i Pages.

din läsare.§ om NB:
Hej! :)
nicole din blogg e sjukt fin.
och bra juu! men vilket program använder
du till headers? inte picnic.. har kollat det!
men ja! puss,
kan du göra ett inlägg om detta? <3
Svar: Tack så mycket! Jo, alla mina headers är gjorda med hjälp av Microsoft Office Picture Manager och Picnik förutom den jag har just nu för den är gjord i Pages.

filippa om nicolEGO:
så sjukt söt !
Svar: TACK SÅ MYCKET! :-D

e
om IKEAS KÖTBULLAR:
du är sjukt söt, men vad har du för kamera? :)
Svar: Tack! Jag har en Sony DSC-W320.

anonym om WHITE:
omg. :D
så fiiiiiiin.<3

nicole , du är fiiinast <3
Svar: Aw, tack!

sophie om WHITE:
sminka du dig innan du kom dit elr sminka dom dig där ?
frågar bara de för vissa sminkar sig innan dom åker dit .
puss
Svar: Jag blev sminkad där!

Tamara :) om WHITE:
omggggg öveeeeeer fin! :)
Svar: TAAACK!
michelle vinberg om WHITE:
herregud så fin !? :ooo <3
Svar: Tack så mycket :-)

Anonym om WHITE:
riktigt fina bilder:)
när fottades du:*?
Svar: Tack! Samma dag jag la ut bilderna om jag minns rätt!

Indie om other little things.:
Vad snygg Nicole! Puss
Svar: Tack detsamma Indianna!

almedina om STEG FÖR STEG: Hur jag sminkar mig:
vad är det för dans du dansar?
Svar: Jag dansade Dancehall och Orientalisk förra terminen, men denna terminen blir det Dancehall och kanske något mer ;-)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?