PERSONAL DETAILS (I'LL REGRET TELLING YOU LATER) FROM LAST YEAR @ SSC...
Publicerat den

Okaaaay... Hm, hur ska vi börja? Detta inlägget kommer endast handla om SSC och killarna där.


Vi börjar med "Kalmar-killen". Han vart den första jag blev intresserad av där borta och han verkade ha ett öga för mig också. Innan man visste av det så höll vi hand och hade strulat och så pussade han mig inne på Activity Town (ett ställe där alla hänger) och jag typ bara sådär smälte direkt... Men så blev det inte mer med det, minns inte riktigt vad som hände men vi bråkade eller något och jag blev assur och bara fuck detta. Först blev det liksom så att jag trodde att han skulle dissa mig så, jag vart snabb med att dissa honom, sedan skulle han tydligen inte göra det, så blev det ändå att han hade dissat mig sen och efter det dissa jag honom och ja, så gick det runt på bara ett par dagar. Vi blev i alla fall vänner till slut (dvs allra sista dagen) och än idag håller vi kontaken.


Sedan träffade jag killarna från Göteborg, dem vart nog världens snällaste OCH ASSNYGGA! Men dem vart så himla söta, för vi frågade dem och dem skulle strula runt på discot osv, och dem bara nej, det finns en tjej där hemma (de syftade inte på samma tjej då så ni inte tar det fel.. haha!) man bara naaaaaw, trodde liksom inte att såna killar fanns eller något haha...


Efter det, så kom Mr X upp. Oh, det blev så himla mycket drama med den killen... Skulle först fixa honom åt en kompis osv, men så började han stöta på mig istället och i början sket jag i det och liksom sa till honom att gå till min kompis istället för hon var intresserad och så, men i efterhands blev det att jag gav efter för hans charm haha... Hade då snackat med tjejen som vart intresserad av honom och hon hade sagt att det vart lugnt, men dagen efter fick jag reda på att det inte vart det och allting slutade med en hiiiiimlans massa tårar. Men det är en annan sak, som vi inte ska snacka om nu haha.


Nästan varje dag så vart jag och dem andra tjejerna på AT både inne och ute och dansade på scenerna, en av dagarna kom det fram en ledare(!) och ba: "hon där dansar minst fem gånger bättre än alla här" och pekade på mig, jag ba: ehm, tack eller något... haha, sen började han snacka med dem andra om att använda höfterna mer och slappna av eller vad det nu vart han sa haha...

OCH PÅ TAL OM LEDARE! Killen jag egentligen bara skulle skriva inlägget om... Men det blev inte så haha. Aja, mer roligt för er ju! Vi delade i alla fall hus med friidrottarna och en av deras ledare vart hur snygg som helst! Han liknade Taylor Lautner lite, fast 397289372807329840983582307403289403204 (osv, osv...) gånger snyggare! En natt så kom han in på vårat rum och skulle liksom se till så att alla hade gått och lagt sig, så satt jag på huk och letade efter något i min väska, så kom han in och bara gå och lägg dig nu och masserade mina axlar lite grann jag bara OHHHH MYYYYYY! Typ dog direkt på plats. Sen så hade jag då gått och lagt mig och börjat sms:a, så kommer han tillbaka och säger att jag ska lägga ifrån mig mobilen, så jag stoppar den under kudden och därefter säger han till mig att jag ska blunda och då kommer jag med världens smörigaste kommentar som lyder: "tänk så vill jag ligga och kolla på dig då?" och han skulle preciiiiiiiiiiiiiiiis svara när någon av tjejerna typ bara ahmeeen Nicole och typ började fnissa och sånt. Man ba: fuck.... 

MEN AJA, DET VART NOG ALLA SSC KILLAR FRÅN FÖRRA ÅRET. VI FÅR SE VILKA DET BLIR I ÅR, FRIIDROTTSLEDAREN KANSKE ÄR DÄR I ÅR MED HAHAHA ;-)



mariam

ännu fler i år nicole! <3



URL: http://www.mariiaaam.devote.se


kajsa

hell yeah ! <3

friidrottsledareeeeeeeeeen !!<3<3<3



URL:


anonym

jag var också där förra året och jag tror inte ledaren skulle haffat dig eftersom han redan hade kommit fram till min kompis (kan inte säga vem det är av en anledning) och frågat efter hennes nr och dom smsade jätte mycket osv. dom strulade inte eftersom ledarna inte får "ragga" på de på campen. dessutom hade han flickvän...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?