TJABBA TJENA HALL0o0o0o
Publicerat den

Nu är det såhär att Nathalie Bergsander (YEP, ni får kolla upp mig på facebook!) gör ett snajsigt inlägg i Nicole's blogg, bara för att liksom. 
För dem som inte vet vem jag är, så har jag lite random "fakta" om mig: 
Jag är en galen och nördig 16-åring som gillar skräpmat, hattar, snigga kläder, vampyrer, tokio hotel (och massa annan sweinbra musik också såklart!), tyskland & allt som är tyskt typ, och självklart mina underbara vänner. :) 
Söta Nicole har flyttat för 5 dagar och är just nu bosatt i mitt rum på en uppblåsbar madrass, som förövrigt tillhör min pojkvän.. (long story bro)
När telefonförsäljare ringer brukar jag svara att jag heter Gunnar, om ni ville veta. 
Min favoritfärg är blå, och svart & vitt kommer alltid vara favoriter. Men vem bryr sig?! 


Hier är jag

HEJSSVEJS säger gästbloggaren, P.S Nicole är bästa underbaraste vännen som finns, och jag älskar henne. ♥



michaela

haha fan vad skööön :D



URL: http://michysen.blogg.se/


judas

har du flyttat...?

eller du hälsar på??



URL:


nicole

du är vacker gummsiii!!!!



URL: http://nicoleepettersson.blogg.se/


Mikael Johanssen

Hej Gunnar!



jag skriver för Tele2:s vägnar. Visste du om att du nu kan skaffa Mobilt Bredband Large för 229kr per månad? Trådlös router ingår! Erbjudandet gäller enbart på tele2.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?