saknar dig fastän du står här mitt framför mig.
Publicerat den

Jag som hade så mycket att blogga om igår så blev det inte ett enda inlägg. SHAME ON ME!

Men i alla fall, ni som har läst eller i alla fall kollat in min twitter har antagligen sett att jag skulle till Lund idag. Well, no more. Tror det blir stranden istället i och med att det är så fint väder! ASNICE! Men innan det måste jag käka frukost och städa. Duschade nyss men kom på att det vart lite onödigt i och med att jag antagligen kommer bada i havet idag och då kommer jag behöva duscha igen... Men i och för sig gör det ju ingenting, får bara duscha igen? Dah, haha efterbliven. Kolla teckningarna jag ritade igår, fett stolt:
Dålig webbkamerakvalité jag vet men aja, ni ser väl att det är en tjej och en kille? :-)



Monica

Du har talang, Nicole!!!!!!!!!!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?