SVAR!
Publicerat den

patricia om NEW IN:
med vilken kamera fotar du med? e det med den kameran som inlägget ovan? :)

Svar: Jag fotar med Sony DSC-W320 och ja det är samma som i inlägget ovan, dock har jag inte använt blixt på inlägget ovan och dessutom är det inte närbilder heller. Tycker närbilder är det bästa att ta med denna kameran.


Anonym
om - Skinnjacka, JAO!:
Kan du lägga ut länken på vilken avdelning du hitta den ifrån?

Svar: Skinnjackan är köpt på barnavdelningen för ett par år sedan.


Anonym
om PUSSSSSSSSS: är du 97a elr 98a?
hur många har du varit tsm med?
minns du din första kyss?
vad ångrar du?
vilket språk pratar du hemma?
har du några småsyskon?

Svar: Jag är 98:a.
Jag har bara haft ett såkallat seriöst förhållande.
Jadå, dagistider det ju.
Hm, en sak jag ångrar är att jag en gång har förstört en bra vänskap med kärlek. Det blev bara struligt.
Svenska för det mesta, men lite rumänska också.
Nej, tyvärr. Hade gärna velat ha faktiskt!


.
om couldn't break the chains: kan du prata romänska ?

Svar: Ja, jag kan prata rumänska :)

..
om Satin Jacket:
Vilken sorts kamera har du? Kan du visa en bild på den?

Svar: Jag har en Sony DSC-W320 som ser ut såhär:


julia XDDDDDDDD
om Jag kommer så ångra att jag lägger ut denna...:
HAHAH, aww (:
du sa ju att du inte pratade brittiska? ;p <3
ellr vafan de heter (:

Svar: Det gör jag inte heller haha, brukar prata amerikanska men jag hade fått in den dialekten och pratat så hela dagen, då det var därför :)

Anonym
om ZARA 559;-:
Finns den i svart färg? :)

Svar: JA!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?