BLOGGAR
Publicerat den

Hm, jag har bestämt mig för att inte bara blogga såhär tråkigt mer. Jag själv följer inga storbloggar som t.ex. Kissie, Paow eller så. Följde dock Kenza ett långt tag och Dessie ett litet tag, men sedan fick det vara nog med det. Dem skriver bara om sina liv. Visst, jag gör ju också det och mitt liv är ju egentligen inte ett dugg intressant. Deras kanske kan vara lite roligare med alla skönhetsoperationer och resor. Så ja, jag tänkte i alla fall att jag skulle börja blogga om grejer som är intressanta. Det kan ju vara vad som helst egentligen fast det känns ju bra att ha något grundämne som man skriver om hela tiden som är något annat än mig och jag.




Annars tar jag bara och fortsätter blogga som vanligt fast försöker göra ett inlägg i varje kategori varje dag? Det kan ju också vara något. Hm, plötsligt tycker man att hela detta inlägget var fett onödigt för att komma fram till denna slutsatsen...



kim

sv: säger snyggingen själv va!?



URL: http://kimsane.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?