-Inviger min långklänning!
Publicerat den


Kavaj H&M Klänning Gina Tricot

Hehe, känns så himla skönt att inviga mina sommarkläder, igår vart det min gråa byxdress från Bik Bok och idag blev det långklänningen. Man känner verkligen att sommaren närmar sig! Nu ska jag borsta tänderna och sedan dra till kyrkan så vi hörs om ett tag :-)



Alma

Går du i kyrkan ? Det visste jag inte , vilken kyrka ? <3



URL:


adriana

skit snyggt! hur gammal är du? :)



URL: http://adrianapapac.blogg.se/


Ida

Snygg klänning, snygg kavaj, snygg frisyr!



URL: http://idaolssonholmqvist.bloggplatsen.se


Sofia

Hej! Förlåt att ja oförskämt frågar! Men du har inte kvar klänningen och vill sälja den isåfall? Med vänlig hälsning, Sofia

Svar: Hehe jo, kanske.. Hur mycket är du villig att ge för den då? :)
Nicole Bica



URL:


Johanna

Är klänningen såld? annars är jag väldigt intresserad!!
Kramar!

Svar: Nej den är inte såld :)
Nicole Bica



URL:


Johanna

Vill du sälja den? Vi kan väl i så fall diskutera på mail? Min mail är [email protected]
Kramar! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?