10 saker:
Publicerat den

Paris Hiltons lista:
1. Jag älskar scrapbooking och gör album som present till mina vänner
2. Jag är född i NYC och växte upp på ett hotell.
3. Jag är en fantastisk kock. Jag är väldigt duktig på att göra stora frukostar men min specialare är lasagne.
4. Jag har spelat piano sedan jag var fem år.
5. Jag har naturligt lockigt hår.
6. Katy Perrys musik får mig alltid på gott humör och får mig att vilja dansa.
7. Jag har råttor som husdjur.
8. Jag älskar äppelmos.
9. Min mest värdefulla ägodelar är klänningarna min mormor givit mig.
10. När jag var liten brukade min mamma straffa mig genom att dra ur min privata telefon.



Min lista:

1. Jag hatar att ha på mig strumpor, går helst barfota.
2. Sover barfota med fötterna utanför täcket, ALWAYS!
3. Född och uppvuxen i Malmö men pratar knappt skånska..?
4. Har världens mest blandade musiksmak.
5. Är alldeles för snäll ibland.
6. Ingen har sett mig bli riktigt sur/arg.
7. Jag är ganska rädd för katter.
8. Har gått på sju olika fritidsaktiviteter, dvs instrument sport osv. (kommer bara på sju nu i alla fall)
9. Jag har gjort en lista över grejer jag måste göra innan jag fyller 25.
10. Jag har velat ha blåa ögon, blont hår och smilegropar sen jag vart liten!





Paulina

så fin blogg du har:D



URL: http://paulinaw.blogg.se/


linda

Älskar Paris :)



URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?